• Zapowiedź

• Już wkrótce!

xukm

Po więcej szczegółów zapraszamy niebawem.

• West Pomerania 2016

• West Pomerania

Wakacje w pełni, więc trzeba korzystać z wolnych dni od odbowiązków i ruszyć w drogę :)

Tak też uczyniliśmy. W czerwcu, zaraz z początkiem wakacji, zorganizowaliśmy wycieczkę krajoznawczą po województwie zachodniopomorskim. Wyjazd liczył ca. 750 km bezdrożami. Pojechaliśmy grupą sześciu aut. Na szlaku odwiedziliśmy liczne pozostałości po fortyfikacjach "Wału Pomorskiego" oraz były już poligon w Bornym Sulinowie. Przez pięć dni przemierzaliśmy lasy, pola i łąki. Każdej nocy meldowaliśmy się na małych, mniej znanych polach namiotowych nad pięknymi jeziorami. Na trasie nie zabrakło licznych trawesów, bagien czy przepraw wodnych które to dostarczyły nam dużą dawkę offroad'owej zabawy. Zapraszamy do galerii zdjęć Krzycha.

Jeśli chcesz wziąć udział w podobnym wyjeździe, lecz nie masz z kim lub czym to napisz do Nas! Zorganizujemy wyjazd specjalnie dla Ciebie.
    stowarzyszenie@4x4-zachodniopomorskie.pl

• Tym razem Wolin - Wakuła Trophy II

• 23 kwietnia 2016 r. Stowarzyszenie Miłośników Pojazdów Terenowych 4x4 Wyspa Wolin na swoich terenach zorganizowało spotkanie terenowe Wakuła Trophy II. Cel spotkania był szczytny - upalając maszyny w terenie mogliśmy dołożyć "cegiełkę" do ratowania oczu Lenki. W takiej sytuacji nie mogło zabraknąć reprezentacji Naszego Stowarzyszenia.